Γεροβασίλη: Η σύγκληση της Κεντρικής Επιτροπής είναι η μίνιμουμ κίνηση αξιοπρέπειας μετά το εξώδικο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Γεροβασίλη: Η σύγκληση της Κεντρικής Επιτροπής είναι η μίνιμουμ κίνηση αξιοπρέπειας μετά το εξώδικο
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η Γεροβασίλη επισήμανε ότι ο Κασσελάκης δεν πήρε πίσω το εξώδικο και ότι εξακολουθεί να λέει ότι είναι πρόεδρος, κάτι που, όπως τόνισε, δείχνει πως δεν σέβεται τις αποφάσεις του κόμματος.

Την άποψη ότι η αντίδραση με τη σύγκληση της Κεντρικής Επιτροπής είναι η μίνιμουμ κίνηση αξιοπρέπειας εξέφρασε η Όλγα Γεροβασίλη κατά την παρέμβασή της στην Πολιτική Γραμματεία, σύμφωνα με πληροφορίες.

Η Ό. Γεροβασίλη επισήμανε ότι ο Στέφανος Κασσελάκης δεν πήρε πίσω το εξώδικο και ότι εξακολουθεί να λέει ότι είναι πρόεδρος, κάτι που, όπως τόνισε, δείχνει πως δεν σέβεται τις αποφάσεις του κόμματος.

Επιπρόσθετα, αναφερόμενη στη χθεσινή συνέντευξη του Στ. Κασσελάκη, σημείωσε ότι μίλησε για αλλαγή πολιτεύματος και ότι ο μη σεβασμός του πολιτεύματος αποτελεί λόγο αποκλεισμού του κόμματος από εθνικές εκλογές.

Χαρακτήρισε, δε, τη δράση του Στ. Κασσελάκη διασπαστική κίνηση, σε αντίθεση με την αντίδραση του κόμματος απέναντι σ' αυτή.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Η απόβαση των Κυρανάκη - Κεραμέως στην έδρα Σαμαρά - Η πολιτική μοναξιά του Τσίπρα - Το ραντεβού Στέφανου - Άδωνι

«Σπίτι μου 3»: Στεγαστικά δάνεια με μειωμένο επιτόκιο σε νέους και νοικοκυριά χαμηλού ή μεσαίου εισοδήματος

Εντεκάδα από... χρυσάφι - Οι πιο ακριβοπληρωμένοι παίκτες του Μουντιάλ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider